DRAGON BALL XENOVERSE 2
SINUN TARINASI, AVATARISI JA DRAGON BALL -MAAILMASI Dragon Ball Xenoverse 2 tarjoaa kattavimman Dragon Ball -pelikokemuksen. Pelissä on jännittävää toimintaa, hurjia taisteluita ja lukemattomia mukautusmahdollisuuksia. Luo hahmosi, tutki Conton Cityä, opi taitoja sarjasta tutuilta hahmoilta ja valmistaudu taistelemaan vahvoja vihollisia vastaan, jotta voit suojella menneisyyttä. Kun etenet pelissä, voit muokata hahmosi ulkoasua, kykyjä ja liikkeitä ja luoda sitä kautta aivan omanlaisesi väkivahvan taistelijan. Lysti ei lopu siihen! Dragon Ball Xenoverse 2 -pelissä on myös verkkomoninpelitiloja, joissa saat vastaasi muita pelaajia ympäri maailman tai joissa voit taistella jättimäisiä vihollisia vastaan muiden pelaajien kanssa Raid Battle -taisteluissa. Lisäsisältöä on seitsemän vuoden ajalta, joten Conton Cityssä on aina jotain uutta löydettävää ja koettavaa. TAISTELIJA, JOKSI OLET AINA HALUNNUT TULLA. Pelin laajoilla mukautusvaihtoehdoilla voit luoda omaan tyyliisi ja persoonallisuuteesi sopivan hahmon. Taistelijan piirteet rodusta ulkoasuun ovat täysin sinusta kiinni. RAJATON PELIKOKEMUS VERKOSSA. Taistelu ei pääty koskaan: valittavissa on useita verkkomoninpelitiloja ja pelitapahtumia. Kohtaa muita pelaajia ympäri maailman hurjissa taisteluissa tai taistele heidän kanssaan massiivisia vihollisia vastaan Raid Battle -taisteluissa. ANNA TAISTELUTAHTOSI ROIHUTA! Osallistu Dragon Ballille tyypillisiin hurjiin ja toimintaa pursuaviin taisteluihin. Oli kyse sitten kaksintaisteluista tai massiivisista koitoksista useita vihollisia vastaan, heittäydy täysillä jännittäviin taisteluihin. KOKO DRAGON BALL -MAAILMA ODOTTAA. Vieraile Dragon Ballin eri kohteissa ja aikajanoissa. Taistele Dragon Ball -maailman tunnetuissa kohteissa ja kohtaa kuuluisia hahmoja, jotta voit suojella menneisyyttä. TÄÄLTÄ LÖYDÄT KAIKKEA DRAGON BALLIIN LIITTYVÄÄ. Dragon Ball Xenoverse 2 -peli on täynnä sarjasta tuttua, faneille suunnattua sisältöä, kuten tuttuja hahmoja, kohteita ja hetkiä, joita sarjan fanit haluavat nähdä ja kokea. SEITSEMÄN VUODEN EDESTÄ LAAJENNUKSIA! Dragon Ball Xenoverse 2 on suurempi kuin koskaan. Seitsemän vuoden säännöllisten sisältöjulkaisujen myötä pelissä on 40 uutta hahmoa, uusia tarinoita ja paljon muuta Dragon Ball Z -sarjasta, Dragon Ball Super -sarjasta ja jopa Dragon Ball -elokuvista. Luvassa on myös lisää ilmaissisältöä! * Vastuuvapautuslauseke: Tällä sivulla esitetyt animoidut kuvat yhdistelevät sisältöjä, joista osa kuuluu pääpelistä erikseen ostettaviin sisältöpaketteihin (ladattava sisältö).