Risk: Urban Assault
Johda joukkosi voittoon Risk Urban Assaultissa! Kokoa armeijasi postapokalyptisessä maailmassa ja marssi kuuluisien kaupunkien halki ympäri maapalloa Shanghaista New Yorkiin. Ole ovela ja pelaa strategisesti, niin pystyt kukistamaan vastustajasi. Käytä diplomatiaa, rakenna infrastruktuuria ja hyödynnä komentajiesi erityiskykyjä – käytössäsi on liuta uusia älykkäitä tapoja maailmanherruuden saavuttamiseen! Taistele kunnes kaikki kaupungit ovat sinun!