Slender: The Arrival (2015)
Olet yksin. Kukaan ei tule tueksesi. Kukaan ei auta. Kukaan ei kuule huutoasi. Slender: The Arrival on Slender Manin virallinen videopelisovitus, joka perustuu Mark Hadleyn alkuperäiseen, hermoja raastavaan pelisensaatioon. The Arrival on kehitetty yhteistyössä Blue Isle Studiosin kanssa ja se sisältää uuden tarinan, parannetut grafiikat, loistavan uudelleenpelattavuuden, ja mikä tärkeintä, selviytymiskauhua parhaimmillaan.