Arx Fatalis
MATKUSTA ARXIN MAAILMAAN Tutki fantasiamaailmaa Tämän kriitikoiden ylistämän, hahmon näkökulmasta esitetyn roolipelin on kehittänyt Arkane Studios. Se vie pelaajan uskomattomalle matkalle Arxin fantasiamaailmaan. Arx on sekasorron vallassa, ja verinen sota on ajanut sen tuhon partaalle. Aurinko on kadonnut taivaalta ja maailmaan on levittäytynyt ikuinen pimeys, joka on pakottanut ihmiset maanalaisiin kaivoksiin. Ruoka- ja juomavarojen huvetessa sodat muuttuvat entistä raivokkaimmiksi, kun jokainen rotu peikoista, hiisistä, rottamiehistä ja ihmisistä taistelee omasta eloonjäämisestään. Nyt auringottomaan maailmaan on syntynyt pahuus, joka on ottanut tuhon jumalan Akbaan muodon. Tehtäväsi on pelastaa Arx pysäyttämällä Akbaa ja hänen hirmuvaltansa. Arxin muinaisten salaisuuksien paljastamiseen tarvitaan urheutta ja oveluutta. Eeppinen tehtävä vie tutkimaan muinaisia temppeleitä, vilkkaita kaupunkeja ja hylättyjä kaivoksia, joissa on etsittävä legendaarisia muinaisesineitä ja kohdattava hirmuisia vihollisia. Luo taistelijasi Sinusta kehkeytyy maanalaisen maailman sankari. Luo muokattavissa oleva hahmo ja kehitä taistelijaasi määrittämällä taitopisteitä loitsuihin, aseisiin, panssariin, hiiviskelyyn ja muihin kategorioihin. Käytä voimakkaita loitsuja Kukista vihollisotuksia uudenlaisella loitsujärjestelmällä, joka käsittää 50 voimakasta loitsua. Piirrä hiirellä ilmaan riimuja ja loihdi voimakkaita loitsuja eleitä yhdistämällä. Raivaa oma reittisi mukaansatempaavassa maailmassa Arx Fatalis -pelissä älykäs tarinankerronta yhdistyy epälineaariseen pelitoimintaan ja haastaviin pulmiin. Jokainen valinta voi vaikuttaa merkittävällä tavalla maailmaan. Arkanen peleille ominaiseen tapaan voit valita oman pelityylisi ja reittisi. Pelissä on useita eri loppuratkaisuja, jotka riippuvat valinnoistasi.