VALLEY OF MEMORY Ilmainen Valley of Memory ‑suurpäivitys antaa 6 tuntia uutta pelattavaa. Se laajentaa Basimin tarinaa, esittelee uuden henkeä salpaavan AlUlan alueen ja parantaa yleisesti pelattavuutta koko pelissä. HUIPPUSALAMURHAAJA Ryhdy koko pelisarjan historian monipuolisimmaksi ja kekseliäimmäksi salamurhaajaksi. Juokse saumattomasti kaupungin halki ja hyödynnä tähän asti suurinta varustekokoelmaa. Hanki toimeksiantoja ja päivityksiä assassiinien toimistoista, kerää tärkeitä johtolankoja ja kaada kohteita salavihkaa verisemmillä salamurhilla kuin koskaan ennen. KUNNIANOSOITUS ALKUPERÄISELLE Peli on moderni tulkinta pelisarjan määrittäneistä ja sille tunnusomaisiksi muodostuneista ominaisuuksista ja mekaniikoista. Kaiken aloittaneelle pelille kunniaa tekevässä tunteikkaassa tarinassa matkasi vie Alamutiin, assassiinien veljeskunnan uskonperustan luoneiden salamurhaajien legendaariseen kotipaikkaan. MUKAANSATEMPAAVA, REAGOIVA KAUPUNKI Tutki uskomattoman tiheästi asuttua ja eloisaa kaupunkia, jonka asukkaat reagoivat jokaiseen liikkeeseesi. Selvitä neljän omintakeisen kaupunginosan salaisuudet aina Karkhin teollisuusalueelta Round Cityn vehreisiin puutarhoihin. Löydä maailmasta yllättäviä tapahtumia ja tapaa historiallisia henkilöitä, jotka muovasivat Bagdadin kultaista aikakautta. KOE VOIMAKAS KASVUTARINA Seuraa Basimin matkaa tässä taitavasti laaditussa, tarinavetoisessa toimintaseikkailuelämyksessä. Näe, kuinka uhmakas nuori varas muuttuu mestarisalamurhaajaksi, kun hän tapaa liittolaisia, mentoreita ja vihollisia, jotka muovaavat hänen kohtaloaan.