High On Life
Olet vasta valmistunut koulusta, eikä sinulla ole työpaikkaa, kunnianhimoa tai mitään muutakaan ennen kuin alieneiden rikollisjärjestö hyökkää Maahan tavoitteenaan tehdä ihmiskunnasta huumeita. Nyt sinun ja joukon karismaattisia puhuvia aseita on vastattava kutsuun ja ryhdyttävä kosmoksen vaarallisimmaksi intergalaktiseksi palkkionmetsästäjäksi. Matkusta erilaisiin maastoihin ja paikkoihin ympäri kosmosta, kamppaile pahamaineista Garmantuousia ja hänen kätyreitään vastaan, kerää saalista, tapaa omaperäisiä henkilöitä ja paljon muuta Squanch Gamesin uusimmassa komediaseikkailussa!