Tervetuloa Yaraan – trooppiseen paratiisiin, jossa aika on pysähtynyt. Yaran diktaattori Antón Castillo aikoo palauttaa kansakuntansa entiseen loistoonsa keinoja kaihtamatta poikansa Diegon seuratessa hänen jalanjäljissään. Heidän sortovaltansa on aiheuttanut vallankumouksen. - Olet yaralainen Dani Rojas, joka osallistuu nykyaikaiseen sissivallankumoukseen Yaran vapauttamisen puolesta. Pelaa täyttä peliä soolona tai yhteistyössä kaverin kanssa. - Tutki viidakoita, rantoja ja kaupunkeja jalkaisin, hevosen selästä tai monin eri ajoneuvoin, joihin kuuluu mm. veneitä ja vesiskoottereita, kun taistelet Castillon hallintoa vastaan kaikkien aikojen laajimmassa Far Cry -pelissä. - Tunne taistelun jännitys satoja aseita kattavalla arsenaalilla ja Chorizo-koiran ja Guapo-krokotiilin kaltaisten amigojen rinnalla. - Nauti kaikista julkaisun jälkeisistä sisällöistä ja ominaisuuksista, mukaan lukien neljästä uudesta erikoisoperaatiosta, ilmaisista crossover-tehtävistä ja fanien pyytämistä päivityksistä, kuten New Game Plus, Completionist Aid, erittäin vaikea vaikeustaso ja neljä uutta varustepaikkaa. Ei ole koskaan ollut parempaa hetkeä liittyä miljoonien pelaajien seuraan Yarassa!