FARCRY 6 Gold Edition
Hanki FARCRY 6 Gold Editionin huippusisältö: – peruspeli – kolme DLC-episodia – FARCRY 3 Blood Dragon – Blood Dragon ‑ulkoasusetti Kaada Castillon hallinto Yaran saarivaltion avoimeen pelimaailmaan sijoittuvassa ensimmäisen persoonan sissisotaräiskinnässä. ÄRHÄKKÄÄ JA RÄJÄHTÄVÄÄ ENSIMMÄISEN PERSOONAN SISSISOTAA Voit rakentaa ohjusreppujen ja moottoripyörän moottorista viritellyn minitykin kaltaisia improvisoituja aseita ja taistella vihollisia hämäävien, tiedustelevien ja vihollisjoukkoja raatelevien ainutlaatuisten eläinkumppaneiden kanssa. ”Resolverina” kaikki Castillon valtaa heikentävä on sallittua. VALTAA YARAN AVOIN MAAILMA TAKAISIN OMAAN TAPAASI Valtaa tukikohtia, raivaa reittejä ja avaa uusia työkaluja viidakoissa, rannoilla, pelloilla ja linnoitetussa pääkaupungissa etenemistä varten. Tutki FARCRY-sarjan tähän mennessä isointa maailmaa omaan tapaasi: ratsain, helikopterilla lentämällä, ärhäköillä rantakirpuilla kaahaamalla ja monella muulla tapaa. JOHDA KAPINAA Kohtaamasi kapinallisryhmät, maanviljelijät, salakuljettajat ja hylkiöt ovat polttoainetta vallankumoukselle. Suorita tehtäviä, avaa päivityksiä, valmista varusteita ja vahvista verkostoasi, sillä jokainen yhteisö, jota autat, vie lähemmäs Castillon valtakauden päättymistä. KOKO KAMPANJA PELATTAVISSA YHTEISPELINÄ Jos haluat kaksinkertaisesti tulivoimaa ja tuplasti kaaosta, voit pelata koko kampanjan yhdessä kaverin kanssa kahden pelaajan yhteispelinä. Voitte koordinoida hyökkäykset yhdessä, yhdistää tehokkaat Supremo-reppuaseenne ja kaataa Castillon yhteisvoimin.