SWORN
SWORN on roguelike-yhteistyötoimintapeli 1–4 pelaajalle. Tehtävänä on tutkia sortunutta Camelotia ja vapauttaa se korruptoituneen Arthurin ja hänen pyöreän pöydän ritareidensa vallasta. Pelaa yksin tai yhteistyössä Pelaa yksin tai taistele pyöreän pöydän ritareita vastaan yhdessä ystäviesi kanssa. Voitte yhdistellä hahmojenne vahvuuksia yllättävillä tavoilla ja kehittää kykyjänne, kunnes ritariseurueenne on valmis kohtaamaan itse Arthurin. Tutki sortunutta Camelotia "Tapaa arthuriaanisesta legendasta tuttuja ystäviä ja vihollisia. Selvitä Avalonin saaren ylle leviämässä olevan pimeyden lähde. Ystävysty Merlinin ja Nimuen kaltaisten voimakkaiden hahmojen kanssa ja opi heiltä. Tartu miekkaan sieluahjossa taottuna ritarina." Valjasta keijujen voimat Vanno uskollisuutta keijujen valtiaille ja vapauta koko potentiaalisi valitsemalla yli 200 ainutlaatuisesta siunauksesta. Valjastatko käyttöösi Titanian puhdistavat tulet vai isketkö tuulen raivolla ottamalla vastaan Oberonin siunaukset? Päästä luovuutesi valloilleen Monipuolisuus on etu Camelotin jatkuvasti muuttuvilla taistelukentillä. Voit yhdistää siunauksesi ainutlaatuisiin hahmo-, ase- ja kykyvalintoihin ja kokeilla tuhansia ainutlaatuisia yhdistelmiä kehittyessäsi kokeneeksi ritariksi. Kehity mestariksi Avaloren merkkitulen tarjoamat päivitykset kehittävät vähitellen hahmosi aseenkantajasta kunnioitetuksi mestariksi. Jos uskot olevasi jo valmis kohtaamaan Arthurin, valmistaudu haasteeseen, joka asettaa taitosi koetukselle. Eläydy pelimaailmaan Sukella rakkaudella luotuun sarjakuvamaailmaan, joka on saanut inspiraationsa amerikkalaisen taiteilijan Mike Mignolan töistä. Upea visuaalinen ilme ja alkuperäinen ääni herättävät SWORN-pelin maailman eloon.