Escape the Backrooms
Miljoonia myynyt yhteistyökauhuilmiö saapuu Xboxille! Tutki loputtoman tuntuista, hämmentävän tutunoloista tilaa täynnä takahuonetasoja, jotka pohjautuvat suosittuun creepypasta-taustatarinaan. Jokaisella tasolla on omat pakoreittinsä ja matkan varrella väijyvät vaaransa. Immersiivinen kokemus Realistiset grafiikat, pelkistetty käyttöliittymä ja synkkä tunnelma luovat otteessaan pitävän kauhukokemuksen. Yhteistyömoninpeli Tutki takahuoneita jopa neljän hengen tiimissä. Onnea matkaan: tiimikaverisi saattavat noclipata muihin alueisiin, ja jokaisen on päästävä ulos hengissä, jotta pako onnistuu - kaveria ei jätetä. Uniikit tasot Kulje yli 30 backrooms-taustatarinaan perustuvan uniikin tason läpi. Älä hortoile kauas tiimistäsi – labyrinttimaisessa tilassa suuntavaisto voi kadota pelottavan nopeasti. Vaaralliset olennot Tarkista jokainen nurkka, sillä vihamielisiä olentoja lymyilee takahuoneiden jokaisessa kolkassa. Jokaisella olennolla on omat toimintatapansa - opettele ne nopeasti, jos haluat selvitä hengissä. Läheisyyspohjainen äänichat Pidä yhteyttä tiimiisi lähiviestinnän avulla. Muista kuitenkin tämä: myös olennot kuulevat sinut, joten pysy hiljaa ollessasi vaaran läheisyydessä.