An Elder Scrolls Legend: Battlespire
VANKINA PIMEYDEN VALTAKUNNASSA Keisarillinen taisteluopisto on menettänyt yhteyden Taistelutorniin, Oblivionin rinnakkaismaailmaan kätkettyyn eliittiharjoituskeskukseen. Asiaa tutkimaan lähetetty agentti löytää Taistelutornin henkilöstön kuolleena ja Tamrieliin johtavan portin suljettuna. Kurjat daedrat ovat hyökänneet keskukseen, ja ulos pääsee vain kulkemalla syvemmälle pimeyteen ja daedrojen maailmoihin.