Aliens: Fireteam Elite 2
Aliens: Fireteam Elite 2 sijoittaa enintään neljä pelaajaa siirtokuntien merijalkaväen rooleihin Aliens-universumin vihamielisimpiin kolkkiin. Tämä ei ole pelastusoperaatio – vaan taistelu eloonjäämisestä. Xenomorfit vaanivat käytävillä, väijyvät varjoissa ja kuhisevat suurissa joukoissa. Jokainen huone voisi olla viimeisesi. Tee yhteistyötä partiosi kanssa, hyödynnä jokaisen luokan erityisosaamisia ja sopeudu nopeasti taisteluiden eskaloituessa sodaksi. Syvemmällä ryhmämekaanikalla, älykkäämmillä vihollisilla ja täysin muokattavalla spesialistiluokalla AFE2 tarjoaa ehdottoman Aliens-yhteisökokemuksen. 4 pelaajaa taistelee yhdessä AFE2 syventää tiimimekaniikkaa lisäämällä neljännen pelaajan. Yhteistyöstä ja strategisesta luokkakoostumuksesta palkitaan. Uudet ja kohennetut luokat tuovat taisteluun mukaan erilaisia pelityylejä ja taktisia kykyjä, jolloin ryhmätyö tuntuu erilaiselta. Xenomorfien musertava voima Ikoniset xenomorfit ovat entistäkin hurjempia. AFE2:n laaja valikoima uusia xenomorfeja pakottaa pelaajat pysymään liikkeellä ja valveilla sekä hyödyntämään kaikki mahdolliset välineet. Tainnutuspamput käyvät lähitaisteluun epätoivoisimmissa tilanteissa ja tuli- ja sähköammukset uhkaavan xenomorfirintaman harventamiseen ennen heidän hyökkäystään. Taistelu voi vaihtua laskelmoidusta jännitteestä epätoivoiseen lähitaisteluun sekunneissa. Spesialistiluokka – pelaa omalla tavallasi AFE2 esittelee paitsi laajemman muokattavan ase- ja varustevalikoiman, spesialistiluokan. Tämä on täysin muokattava luokka. Pelaajat voivat yhdistellä suurempia ja pienempiä kykyjä jokaisesta luokasta. Rakenna varustus tarkasti pelityyliisi sopivaksi ja toimi ryhmäsi tarpeiden mukaisesti. Laumatila – selviä joukosta AFE2 käynnistyy omistetuilla laumakartoilla, joilla ryhmät hyödyntävät kaiken osaamisensa. Taistele hyökkääviä xenomorfiaaltoja ja muita tappavia vihollisia vastaan, ja ansaitse arvokkaampia palkintoja hyökkäyksen kiihtyessä. Nyt tiimityötä ja taitoa testataan ylimmällä tasolla.