Rain's Jackson's Star Pack
Aliens: Fireteam Elite 2 ‑pelissä jopa neljä pelaajaa voi ohjata siirtokuntien merijalkaväen sotilaita, jotka on lähetetty Aliens-universumin vihamielisimpiin kolkkiin. Tämä ei ole pelastusoperaatio vaan kamppailu elämästä ja kuolemasta. Xenomorphit vaanivat käytävillä ja väijyvät varjoissa aina valmiina hyökkäämään valtavina laumoina. Jokainen huone voi olla viimeisesi. Koordinoi toimintaa tuliryhmäsi kanssa, hyödynnä jokaisen hahmoluokan ainutlaatuisia kykyjä ja sopeudu tilanteisiin lennossa. Edessä on yhtä lailla jännittyneitä pattitilanteita kuin täysiveristä sotaa. Monipuolisemmat ryhmämekaniikat, hurjemmat viholliset ja täysin muokattava spesialisti-hahmoluokka tekevät AFE2:sta ainutlaatuisen yhteistyöpelin Aliens-maailmassa. DLC-paketin sisältö: Alien: Romulus ‑faneille on luvassa herkkua, sillä merijalkaväen sotilaat saavat käyttöönsä ikonisia varusteita Rain’s Jackson’s Star ‑paketista. Mukana on uusi ase, asu ja muuta Marie Raines "Rain" Carradinen innoittamaa tarpeistoa xenomorph-uhan pysäyttämiseen. Tämän DLC-paketin legendaarisilla tarvikkeilla pesunkestävät fanit voivat torjua päällensä vyöryvät vihollislaumat.