Moonglow Bay
1980-luvun Itä-Kanadan rannikon kuvankauniisiin maisemiin sijoittuva Moonglow Bay kutsuu sinut mukaan tunteelliseen tarinaan ja pelaamaan seesteisen rauhallista, elämänmakuista kalastusroolipeliä. Noudata rakkaan kumppanisi viimeistä toivetta ja yritä aloittelevan kalastajan saappaissa selviytyä konkurssin partaalla olevan kunnan koettelemuksista. Lähde vesille rohkeasti yksin tai yhdistä voimasi kaverin kanssa paikallisessa drop-in-drop-out-yhteistyöpelissä. Voit myös uppoutua valmistamaan aterioita päivän saaliistasi ja myydä makoisia reseptejä. Näin saat päivitettyä kauppaa, varusteita ja kalastusvenettä. Leikkisä voxel-taidetyyli ja Lena Rainen upea soundtrack luovat tunnelmaa useista eri tarinakaarista koostuvaan matkaan. Moonglow Bay on täysin asuttu kaupunki, jossa voit kuljeskella ympäriinsä ja ehkä myös kohdata huhuttuja mystisiä hirviöitä. Pakkaa päiväkirja ja vapa mukaan ja lähde kalastusretkelle meren kaukaisten kolkkien jäätiköistä kuumiin lähteisiin. Opettele heittämään verkkoja, asettamaan katiskoja ja pilkkimään, dokumentoi 151 vesilajia ja tutustu monipuoliseen paikalliseen luontoon samalla, kun paljastat Moonglow Bayn kätkemät salaisuudet.