Goat Simulator 3 - Pre-Order Standard Edition
Пілгор повернулася! Заздалегідь купіть стандартне видання, і у грі на вас чекатиме «бе-ередзамовлення». Саме так. Збирайте стадо і вирушайте у Goat Simulator 3 — нову, абсолютно реалістичну «пісочницю» на фермі, де вам знов доведеться грати за всіма улюблену кізочку. Так, все знову! Тільки розмах дій тепер ширше — разом з Пілгор по фермі бігають і інші кози. Ви можете запросити до трьох друзів у спільну гру локально або по мережі, щоб разом сіяти хаос та змагатися у міні-іграх. А потім можете посваритися з ними навічно. На вас чекає новий раунд божевілля! Облизуйте, буцайте та знищуйте все, що забажаєте в величезному новому світі. Вбивайте час найбільш беззмістовним способом з часів Goat Simulator! Ми не будемо поясняти вам, як потрібно грати (можливо, тільки при навчанні грі), а просто дамо можливість реалізувати свої козячі фантазії. ГОЛОВНІ ОСОБЛИВОСТІ: - Ви можете грати за козу. - Троє ваших друзів також можуть грати за кіз разом з вами — локально чи по мережі. - Ми маємо неперевершеній вибір кіз, чесне слово! Високі, полосаті — будьте впевнені, кожен знайде собі кізочку, що припаде до душі. - Прикрасьте свою козу усіляким мотлохом на кшталт рулонів туалетного паперу та чайних таць. Та хоч реактивний двигун начепіть - ми не проти! - На цей раз ми найняли справжніх «геймдизайнерів», і нам сказали, що вони «нормально так додали контенту»: події, персонажів, над якими можна познущатися, фізику, ефекти, колекційні предмети, «пасхалки», брехню, зради та розбиті серця. - А ще вони додали міні-ігри! Цілу купу міні-ігор (ну, сім – це ж вже купа, вірно?) - Так, хто запитував про мюзікл? - Тут можна стати Кіану Рів…(це просто жарт, ми хотіли перевірити, чи дочитали ви аж до цього рядка) - Але можна стати золотою рибкою (це чиста правда!) ПОПЕРЕДЖУЄМО: Goat Simulator 3 — чергова абсолютно безглузда гра. Чи допоможе вона вам знайти друзів у місцевому стаді? Навряд чи. Вже краще перегляньте документалку Девіда Аттенборо про справжніх кіз. Або ще щось розумне.