The Pure Bundle
Add these classic games to your collection and become a master on the table - whether that's the poker table, or the pool table, you'll be a pro in no time. Includes: Pure Hold'em, with Vortex and Paradise City chip sets Pure Pool with Snooker pack The most authentic experience you'll have from the comfort of your couch.