Snooker pack
Welcome to the ultimate snooker experience. Let the makers of Pure Pool take you on a journey through the pool hall to the brand new snooker environment. Beautifully designed, the ultra-realistic snooker table is the only way to up your game outside of normal conventions. VooFoo Studios’ Pure Pool Snooker pack features a full career mode for all difficulty levels; Amateur, Pro and Master, two new snooker challenge modes and specific trophies, achievements and snooker accolades. Get ready for the most authentic snooker experience ever witnessed from the comfort of your couch.