Minecraft Starter Collection
This pack includes a great compilation of content to explore what you can do with Minecraft, including: Greek Mythology Mash-up, Plastic Texture Pack, Skin Pack 1, and Villains Skin Pack. Also get 700 Minecoins! Use them to get maps, skins, textures packs and more from the in-game Marketplace! REDEMPTION INSTRUCTIONS: To redeem your Minecoin and content, you must log in to Minecraft with your Microsoft Account on the game home screen and visit in the in-game Store.