Sonic the Hedgehog
Sonic the Hedgehog races into Minecraft at supersonic speeds! Sprint, roll, and spring off enemies through iconic zones, with infinite gameplay. Master the thrilling abilities of Sonic, Tails, Knuckles, and more! Compete with friends for high scores. Unlock achievements, characters, new zones, and a challenging Eggman Mode! Includes 29 popular skins.