Kine
Kine is a 3D narrative puzzle game about three daring machines that aspire to be musicians. Embark across a theatrical dreamscape by solving a wide variety of increasingly difficult 3D puzzles. Guide Euler, Quat, and Roo as they struggle to form a band and find their big break!