Chump Squad Bundle
Celebrate the brainy, bold, and delightfully bizarre worlds of Chump Squad with this bundle of inventive puzzle adventures. From heartfelt melodies to hostile algorithms, the Chump Squad Bundle is a showcase of this developers' uniquely clever approach to puzzle games. This bundle includes: Lab Rat A metrics-obsessed AI will monitor, profile, and entertain you as you progress through over a hundred genre-bending puzzles in this delightfully satirical adventure. Kine A quirky 3D puzzle game about three musicians forming a band and trying to score their breakout hit.