FINAL FANTASY XIII-2
The unfolding drama of FINAL FANTASY XIII, released in 2010 and selling six million copies worldwide, continues in FINAL FANTASY XIII-2. Explore a richly developed world featuring both new and familiar faces, and an exciting and highly developed strategic battle system.In this ongoing saga, the future is about to change...