Opponent: Lightning & Amodar
Face Lightning and Lieutenant Amodar in the Coliseum! Use the crystals of defeated foes to summon them as allies in battle.The Coliseum appears in the Historia Crux (available from Chapter 2 onwards). To access this content, enter the Historia Crux and select "Coliseum -??? AF-".