FAR CRY ANTHOLOGY BUNDLE
Experience the thrill of the award-winning Far Cry franchise through the Anthology Bundle. Travel to the exotic Rook Islands, survive the hills of Kyrat, save the land of the free in Hope County, Montana, and liberate the island nation of Yara from a ruthless dictator and his regime! Take on four iconic, twisted villains including Vaas, Pagan Min, Joseph Seed and Antón Castillo (starring Giancarlo Esposito) in this limited edition bundle.