Predator: Hunting Grounds
Hunt or be hunted in this asymmetrical multiplayer shooter that pits man against Predator. As part of a Fireteam, complete missions before the Predator finds you. Or be the Predator and hunt your prey. Be the Predator – hunt down the opposing Fireteam, using deadly alien weaponry to stalk your prey. Get to the chopper – complete challenging missions as part of a four-person Fireteam to escape. Wield human and alien weaponry – fight with a state-of-the-art arsenal as the Fireteam, and deadly tech like the shoulder-mounted Plasma Caster, Combistick and more as the Predator. Predator: Hunting Grounds - Feral Predator A titan of hunting down the most challenging and brutal prey on any planet it discovers. Through exploration and discovery, this Predator has fashioned a unique set of armor and weaponry to become a truly elite hunter.