ExoCross
In the year 2138, auto racing has undergone a renaissance after being taken to new and distant planets. A whole new championship has been designed on the planet Proteus, mixing natural terrain with the most challenging obstacles that nanobots could bring into deep space. Boost-powered, high-speed open-wheel cars produce aggressive racing and suspense at every turn. The drivers, racing via long-distance transmission from Earth, are celebrities here—and you’re next in line.