Super Engine GT Turbo SPEC
Burn up the track in old-school arcade style as you climb through the ranks and earn new rides! Get ready for adrenaline-fueled racing fun as you climb your way through the motorsports ranks in pure arcade style! Super Engine GT Turbo SPEC is all about speed and pushing your driving skills to the limit. Choose from Novice, Junior, Senior and Pro event series, select from 8 unique venues and a variety of touring cars, then burn up the asphalt as you race from the back of the pack all the way to podium position! Presented in cel-shaded 3D style, Super Engine GT Turbo SPEC blends old-school inspirations with modern visual flair to offer a fresh and infinitely replayable take on the racing genre. As you clear each event, you’ll unlock new tracks and cars, heating things up with faster opponents more advanced courses to master.