Abathor
"Know, oh prince, that in the years when Atlantis ruled the oceans, sins and arrogance unleashed fierce demons. When everything seemed lost, four heroes arrived to close the Gates of Abathor.” The Atlantean civilization has angered the gods. They have sent hordes of monsters to punish Atlantis by destroying the continent. Players must cooperate and compete to save Atlantis, going through a series of challenges of increasing difficulty. In their progress, our heroes will fight against ferocious demons and primordial gods, against the living and against the dead, against flying beasts and crawling horrors, they will dodge dangers and traps and descend into chilling abysses. But they will also compete against each other for the loot and the spoils, plundering treasures and offering them to the gods to receive their favor.