10tons Action Puzzle Bundle
Spellspire is a thrilling mashup of word game and action role playing game. Pick letters from a grid to spell words and shoot them from your wand as spells. The longer the word, the bigger the blast! Sparkle Unleashed is an exciting marble shooter match-three action puzzle with impeccable polish and superbly smooth gameplay!