One Button Games 5-in-1 vol. 2 bundle
Challenge yourself with these 5 one-button fast-paced games. D PISTOLS - You are constantly moving up and down. You goal is to shoot all the enemies that are coming from the sides of the screen. When the enemies reach the middle of the screen they will go up or down depending on your current position. Press a button to change your direction and shoot sideways. Hold a button to charge and shoot in all four directions. EMBATTLED - You are constantly moving up and down while enemies on both sides are shooting at you and approaching your position. To change your direction, press a button or hit the top or the bottom of the screen. Hold a button to stay still and put up shields to protect yourself from enemy shots. But when you have the shields up enemies shoot faster and move towards you. Try to avoid enemy shots and make them hit each other to score points. TOTOGE - You control a chicken that is constantly falling down towards one of the sides of the screen. Your goal is to avoid landing on the randomly appearing spikes. Press a button to jump in the air and you will score additional points for jumping depending on the distance passed. You will turn around when you hit the sides of the screen. BOMB UP - You are constantly falling down. Press a button to fire a bomb and press it again to explode it. Score points by destroying all the red squares within the radius of its explosion. The explosion will bounce you up and to the side and you will turn around when you hit a wall. TAPPUMP - You control a circle. Your goal is to move forward while avoiding hitting the mines and going beyond the horizontal borders of the screen. Press a button to jump and hold a button to increase your radius. Collect coins to score points.