MonCon
MonCon is the story of Joey, a young teenager struggling with social anxiety. Joey decides to attend one of the largest geek culture conventions in the world, in the hopes of meeting his hero - legendary game designer Mr. Miyashiro - and getting an autograph. For Joey, a normal conversation feels like a fight to the death. Through his eyes, ordinary people transform into hideous monsters that must be verbally battled to survive. But with the help of his newfound friends, Joey will start to overcome his social hang-ups, and learn that not everyone you meet is a monster.