Johnny Trigger: Definitive Edition
Johnny Trigger – International Man of Mayhem! Stylish, deadly and smooth as a billiard ball, Johnny Trigger is a man on a mission in this non-stop platform shooter game where the action never ends. This action-packed experience includes content from the base game and 6 DLCs: - 6 new skins: Lunatic, Butcher, Avenger, Hunter, Johnnybee and Hotshot - 6 new weapons: Showtime, Vengeance, Hurricane, Triforce, Bulletstorm and Sawed-off - 4500 additional gemms to buy other currencies - 175 additional puzzles to unlock more comic graphics - 65 additional keys to open locked doors in base - 150 additional hammers to unlock another upgrades in base - 35000 additional money to buy or draw weapons and skins in shops Do you have what it takes to bring down the underground world of the mafia? “Less talk, more bullets” – that’s Johnny’s motto as he runs, jumps, spins, slides and keeps on shooting till every bad guy’s bitten the dust. Dive straight in and get shooting! Johnny Trigger’s short but immensely satisfying levels make it the perfect action game to fill a short break. And if you’ve got a little more time, there’s so much to collect and a new challenge round every corner.