Content Warning
HERE’S THE PLAN! Get famous or die trying! Content Warning is a co-op horror game where you film spooky stuff with your friends to try and go viral. Step One: Go Down to the Old World Squad up, customize your face with the ASCII face customizer, buy some gear and use the diving bell to go down to the Old World! Down there you’ll encounter scary physics-animated monsters, cursed relics and other artefacts! Step Two: Film something scary Film as many scary things as possible before you run out of oxygen, or friends… Step Three: Upload to SpookTube If you survive, you need to get back in the diving bell to transport you and the remaining members of your team to the surface. Upload your chaotic footage to SpooktTube, settle in for a watch party, and wait for the views to tick up! And… Profit!!