The Glass Staircase
The Glass Staircase It's been a long time since you've seen your parents, hasn't it? Not to worry, girls. Just listen to the voice on the intercom. Do what they say. They've provided you a home. They've provided you food. They will make you into good girls. This old house has never treated you wrong, now has it? Now be good girls, all of you. The Master will need you to be strong during these troubling times. Remember: Good girls take their medicine. Good girls do their chores. Good girls go home.