Stay Still
Rent a house for one night and find out why no one ever stays. In Stay Still, you play as Nam, trapped in a home scarred by a 2008 crime. Explore oppressive rooms, solve environmental puzzles, and avoid at all costs the spirits that stalk you. There’s no combat here—if you want to live to tell the tale, you’ll need to run, hide, and sharpen your ears. Inspired by Vietnamese culture and urban legends, Stay Still blends a dense atmosphere with meticulous sound design to immerse you in a disturbing story where reality bends at every step. Watch your surroundings, connect clues, open new paths, and survive long enough to unearth the house’s secret.