Shy Dogs Hidden Orchestra
The Shy Dogs Hidden Orchestra will be on tour! The puppies are clumsy, but they are musical! The Shy Dogs Hidden Orchestra is a hidden object game with musical elements. Each hidden character found unlocks a new musical instrument inside each game's level. Thus, you'll be able to create your own songs as you find cute little dogs hidden by beautiful 2D cartoon backgrounds. - Explore ten levels in cartoon hand-drawn style. - Build ten songs composed exclusively for the game. - Find over 200 hidden shy puppies and special hints. - Solve a enigma in each level to enable the secret puppy. Make your own music!