Let's Cook Together 2
Embark on a gripping cooperative journey to save the planet and its food from the regime of Nutri Inc. – a powerful group of zero waste maniacs seeking to turn life on Earth into a tasteless dystopia. Become an Ohmie – member of Weldon Ohm’s resistance movement seeking to liberate the world from Nutri Inc’s food and mind control.