Paper Bad
Get ready for a wild ride in Paper Bad, the ultimate arcade-style destruction game where the goal isn’t delivering newspapers—it's causing as much mayhem as possible! Smash windows, dent cars, startle pedestrians, and unleash total chaos as you hurl newspapers across a variety of quirky neighbourhoods. Wreak Havoc with Physics-Based Destruction! Master your throwing skills and hit high-value targets for massive points! Unlock power-ups like explosive papers, water balloons, and even bananas! Explore vibrant, interactive neighbourhoods packed with hidden destruction opportunities! Customize and Destroy! Choose from custom delivery characters and wacky paper skins for extra style. Cause destruction for insane high scores and unlock new levels & upgrades! Enjoy hilarious physics, cartoonish animations, and a playful soundtrack! Are you ready to turn a simple paper route into the most chaotic job ever? Grab your stack of newspapers and cause some serious damage in Paper Bad!