Hole io: Gold Edition
Kies je favoriete huid, eet, groei en blijf in leven. Doe mee aan de multiplayermodus met maximaal 4 spelers of eet alles in je eentje op. Hole io: Gold Edition functies: - 9 maps met verschillende dingen om in te slikken - 40 geanimeerde skins om je zwarte gat er cooler uit te laten zien - 2 multiplayermodi voor maximaal 4 spelers op één scherm! - eindeloze modus waarin je dingen inslikt die uit de lucht vallen - powerups die tijdens het spel verschijnen - thematische stickers verzamelen - eenvoudige besturing zodat iedereen het kan spelen - eenvoudige regels en heel veel plezier! Groei door alles voor je neus in te slikken, of het nu vuilnisbakken, brandkranen of auto's zijn. Word groot genoeg om nog grotere voorwerpen of andere spelers op te eten. Eet totdat niets of niemand je meer in de weg staat!