Agatha Knife
Embark on this twisted adventure with Agatha, a child torn between her love for eating meat and her friendships with animals. Join her as she discovers religion and creates her own, Carnivorism, to convince the animals that the sacrifice of their flesh is the secret to their eternal happiness. Tackle controversial topics through the eyes of a child in this satirical adventure that lures you to the dark corners of everyday life. Create your own religion piece by piece in this uniquely colorful and hand-crafted world. Meet the peculiar characters of this Psychotic Adventure and uncover their stories that unfold as you progress during your quest. Join Agatha. Believe in Carnivorism.