20XX
20XX is a roguelike action platformer that you can play with a friend. Jump and shoot your way through ever-changing levels, collect awesome new powers, and battle mighty bosses in the name of saving the human race maybe! 20XX also features full co-op. Play with a friend on the couch or over the internet! 20XX supports 1-2 players locally or online.