Wildkeepers Rising
Tame monsters! Slay waves of enemy hordes! Explore fantasy lands! Wildkeepers Rising is a whimsical action-RPG roguelite set in a beautiful hand-drawn world that combines the power curve of bullet heaven games with the compulsive fun of a creature collector.