Tiny Pixels Vol. 2 - Stormy Knights
Red de prinsessen koste wat het kost terwijl je kastelen vol verraderlijke vijanden infiltreert! Stap in de schoenen – of beter gezegd: harnaslaarzen – van een overijverige ridder en red prinsessen in Stormy Knights! Strategische gevechten in real-time barsten los terwijl je de zalen van elk kasteel bestormt in side-scrolling pixelartstijl. Van middeleeuws Europa en mystiek Perzië tot feodaal Japan en verder, allemaal op de klanken van een originele retro soundtrack! Hak, ontwijk, verdedig en overwin vijanden zoals goblins en hagedismannen om de kasteelbaas te bereiken, en als je als overwinnaar uit de strijd komt, win je het hart van een schone jonkvrouw die daar gevangen zit. Spaar gouden medailles en investeer ze in upgrades binnen 3 verschillende skilltrees om sterker terug te keren bij elke run. Hoe lang hou jij deze persoonlijke kruistocht vol terwijl je het opneemt tegen schijnbaar onmogelijke kansen?