Mothership Forever
As tiny scoutcraft, alone in deep space, you encounter a massive mothership. Upon destroying it, you learn that it will respawn, having learned your fighting style and weapon tactics, and will have evolved to defeat you. Unable to run and unable to win, you must survive until the Alliance Fleet arrives. Featuring 8 varied weapons and an infinite number of strategies, Mothership Forever will challenge you to continually adjust your playstyle. This game has been over 16 years in the making, and I'm very proud to finally let it see the light of day!