Missing Banban
Your friend went missing, and a dark force is looming in this already deranged world. You, Sheriff Toadster, are the only toad that can save him in this intense action-packed side-scroller adventure! Jump around, shoot your way through and investigate the mysterious disappearance, all while exploring the land and meeting the intriguing characters of this universe! Features: - BEWARE OF TRAPS - avoid dangers and move with precision to get through the obstacles in your path. - DON’T STAND STILL - dash, climb walls and jump to conquer this challenging realm. - AROUND THE WORLD, AROUND THE WORLD - roam through beaches, forests, secret factories and other environments on your journey. - NEVER BACK DOWN - defeat the enemies to get closer to your friend. - TAKE YOUR PICK - choose from multiple weapons and special abilities to craft the best strategy. - FAMILIAR, BUT DIFFERENT - defeat your old friends, now corrupted by sickness. Save them and… Maybe reconcile later? Additional language: - Ukrainian (UA/УКРАЇНСЬКА), - Indonesian (ID/INDONESIA).