Hyperdrive Massacre
Jump in a space cadillac and frag your way to victory against your friends, or practice against the vicious AI to unlock the full crews roster, in the most frantic local multiplayer neon fragfest for next-gen! Throw down the gauntlet in Deathmatch and Team Deathmatch, buckle up and get your space tires screeching in DeathRace, be the toughest defender in LastManStanding, show off your tricks in Space Soccer, or put your retrogaming skills to good use in Space Pong. Submachine guns, sniper rifles, frag grenades, homing missiles and bullet-deflecting shields are just a subset of the tools at your disposal to lit up your local-multiplayer gaming parties. Become king of the couch with Hyperdrive Massacre!