Fable III
The Games on Demand version supports English, Czech, Hungarian, Polish, Russian, Korean, Chinese. (Online Interactions Not Rated by the ESRB) Fable III is the next blockbuster installment in the highly praised Fable franchise. Lead a revolution to take control of Albion, fight alongside your people, and experience love and loss while preparing to defend the kingdom against a looming threat. Your choices as ruler will lead to consequences felt across the entire land.