Fable III Understone Quest Pack
Discover a whole new town built beneath the streets of Bowerstone. This full size region contains new houses and stalls to own, new creatures to fight and a major mystery to solve. As a special bonus, you will also receive two extra quests for free: the Mercenary Shooting Range, where you can earn prizes by hitting a variety of targets, and the Wheel of Misfortune, which gives you a chance to return to Reaver's manor and participate in his insane combat arena.