Deep Deep Deep Nightmare
Deep Deep Deep Nightmare is a 2D Top Down Shooter. A little boy didn’t listen to his mother’s warnings that eating too much at night would cause nightmares. Now, he must face hordes of monsters and defeat the nightmare bosses to escape. DEFEAT THE NIGHTMARE BOSSES Face mini-bosses and nightmare bosses. Use your weapons and skills to win each battle. SURVIVE THE HORDES OF MONSTERS AND TRAPS Withstand waves of monsters and deadly traps. Test your skills in increasingly difficult levels. CHOOSE YOUR ARSENAL Build your arsenal with a variety of weapons and spells. Personalize your strategy and always be ready for the next enemy.