Car Detailing Simulator
Car Detailing Simulator, you get a chance to renew any car and restore its splendor at the request of demanding customers! A nice and well-groomed vehicle can be the pride of every human being! Clean, polish and marvel at your creations in this highly realistic game where every little detail counts! Do you like watching or taking part in major car restorations? In Car Detailing Simulator, you get a chance to start your adventure with running a detailing business on your own terms! Surprise the market with remarkable metamorphoses of down-at-heel cars. Accept orders and grow your own business! Washing, applying foam, and polishing the paint are just some of the exciting challenges that await you during the gameplay. The game has to offer a wide and diverse set of specialized tools that you will need to fully deliver on all of your goals. Car Detailing Simulator bets on realism, so you will face plenty of challenges, and the proper choice of tools will be crucial for the development of your salon. Old cars make for amazing material for a fantastic makeover. In Car Detailing Simulator, you can buy plenty of old car models just waiting for someone to give them a new life. After all is said and done, don't forget to sell your ‘babies’ at the right price – the classic will always find a buyer.